Hilalgunes Benim oğlum canım çok şükür biz atlattık şuan 10 aylık olmamıza 2 gün kaldı bu mamadan da kullandık Aptamil progemin AS de kullandık tadı maalesef ki kötü tatlandırmak için vanilya yağı aldık onu damlatiyodum çok severek icmiyodu ve lakır lakır kusmalari devam ediyodu acaba reflü olabilir mi ki dedik reflü maması Aptamil Ar kullandık o kabız etti sonra Evolvia Ara geçtik vs vs ama kilo alımımiz yavaştı çok şükür ek gıdaya geçtikten sonra azaldı kusmalari şimdi 9500 kilo ayına göre gayet güzel 6 buçuk 7 aylıkken yoğurt denedim peynir denedim şükür bişey olmadı sonra anladık ki alerji geçmiş bide bizim çok aşırı bi alerjisi yoktu canım böyle yani sormak istediğin bişey varsa sor canım