ilon https://imgyukle.com/i/Q2gjJN Kızlar iki sene önce almıştım nişan elbisemi 38-40 beden uyumlu sadece nişanımda giymiştim hiçbir kusuru hatası yok sadece bedeni artık olmuyor bana dolabımda öylece duruyor ilgilenmek istersiniz belki 💐
ilon Deletedmom_58 nişan zamanı ben de terzide düzelteyim diye düşündüm ama elbise çok geç geldi elime akşam saatlerinde geldi ve sabaha nişandı işte yetişmez diye yaptırmamıştım yapılabilir dediğiniz aslında güzel durur
ilon Cocolingo estağfurullah yanlış anlaşılacak bir şey yok kızımın adı Eylül ve Eylül Kürtçede İlon demek ben de kullanıcı adımı öyle koymak istedim
Cocolingo ilon anladım benim eczanede kullndığım programın adıda o yüzden sordum, sağlıkla büyüsün kızınız ♥️