Halimebektas 30 cc daha ne olsun🤦♀️ arttirmaya ugrasiuorum ama bebegim emmedikce o olab 30 cc de gidicek bacim, done ablayla da konuşuyoruz biberon verme dio iyi de bak sizinkide ayni tepkileri vermeye baslamis bu iste baska bi sorun var, baska bi danisman memeyi unutturma yap dedi 3 4 gun verme kasik biberonla besle dedi, e onda da bogulur gibi yapio kasikla vereyim dedim onda da ağzına akmayinca istemiyor amaaaan valla ne yöne dogru bakacagimi sasirdim, ictigim sular serbetler kompstolar kalmadi uyku yok duzenli beslnme yok normal olarak sütte az, tek büyütüyom bebegimi bi cocugum daha var onunlada ilgilenmem lazim karmakarisik isler bacim