Asilmom_ Kızlar yeni dogum yaptım çocuk doktorunda muayenemiz vardı Allah’a şükür normal di her şey kalbini falan dinledi her şey normal dedi ama 6 aylık olunca çocuk kardiyolojisi muayene yazmış genel muayene mı oluyor bu
Mavis34 Asilmom_ erken doğum olursa belli zamanlarda kontrol için yönlendiriyorlar normalde bilmiyorum
Belirsiz12 Merhaba Bizde öyle belirtilen bir muane olmadı doktoruna konuş istersen için rahatlar en azından çevremdede hiç duymadım bu arada
Asilmom_ Evet kozlar söylüyorum ilk 6 ay içinde çocuk kardıyolıjı kontrol yazmış çocuk doktoru çok şükür Allah a bir sorun cıkmadı rutin kontrolmüş