Matarax26 Bebeğim 4 ay 12 günlük. Kendini kastırıp titretiyor 1-2 sn kadar. Özellikle yere yattığında ve istediğini yapamayınca oluyor bu durum. Yaşayan var mı? Çocuk nörolojisine gitmelimiyim biraz daha gözlemlemelimiyim geçer mi bilemedim.