Bende 5yil panik atak ve aksiyete için ilaç kullandım.sonra hamile kaldım tabi ilaclwri bıraktım.dogumdan sonra yine buksetti gibi ilaçlara basladim ama 8guj kafamı kaldirsmadim ağır geldiler.sobra araştırdım dogumdaj sonra OMEGA ve k vitamini eksikliği de yapıyormuş daha da tetikliyor Muş.ilaclarj bıraktım ve elenetal 3 kullanıyorum emzirirken kullanılıyor bütün vitaminler var içinde.simdi daha iyiyim çok şükür.birde bosvermeyi öğrenmek gerekiyor.taktikca daha da üzerine geliyor insanın.ilaclara basladigim da terleme kasılma tüm yan etkileri yaşadım.yemenize icmenize dikkat edin aç kalmamaya calisin.ben bu şekilde yol almaya çalışıyorum.39 kiloya kadar düştüm.simdi o yaşadıklarımdsn sonra ilaç içmek bile beni zorluyor artık oda etki edecek diye.ama takmamaya çalışmak biraz insanı rahatlatiyor gibi.cok geçmiş olsun.yasamayan için kolay ama yasayani da oldurmuyor resmen surunduruyor.cok zor bı durum.bol bol dua zikir çekin rabbimize sığınarak atlatacagiz inşallah.derdi veren dermanını da verir.herkese çok geçmiş olsun.rabbim yar ve yardımcımız olsun.