Asliiiiiiiiii Arkadaşlar bu gün doktorumuz antibiyotik yazdı ama ilk deneme yapmak istedim az bir şey tadına bakıyım dedim bildiginiz zehir ben şeker ile tatlandırıp versem onu yada başka çözüm bulanlar var mı bu sorunsala
Asel_annesi Asliiiiiiiiii kuzu hiç karışma azar azar içir benim bebişim gerş kusardu anibiyotiği ama kaşığa zıcık koyuyorum ağdçzına bulaşıyor sadece onu yutunca bi kez daha yapıyorum tabi çoğu zaman tükürüyo daha beş aylık
en_sevdiklerim2 İlaca bişey katılır mı bilemedim açıkçası ama kaşıkla içirmek yerine bende gaz damlasının şırıngası var o tarz içine çekip agzına veriyorum pek agzına dolmuyor hem kolay oluyor
Belirsiz12 Öyle pek doğru olacağını düşünmüyorum bende de üzerinde kilosuna göre ayarlanab bir şırınga var daha kolay oluyor
Asliiiiiiiiii Belirsiz12 evet şırınga ile veriyorum bende ama bilmiyorum aşırı zorlanıyor yutarken genzine kaçırıyor bu gün çok zor içirdim
Asliiiiiiiiii Asel_annesi kuzu alıştırmaya çalış ilerde daha çok zor oluyor valla ben pişmanım bu güne kadar ağrı kesiciyi bile sütünün içinde verdim doktor onayı ile
Asliiiiiiiiii hulya09 anlatmam mı bak içmezsek doktor iğne vurmak zorunda kalacak yine ateşleniyorsun mikropları vücudundan atman lazım söyle böyle diye diye içiriyorum ama genzine kaçırıyor tadını beğenmediği için mi nedendir bilmiyorum zorlanıyor içmekte
Asel_annesi Asliiiiiiiiii yok çok şükür daha öyle başka bişeyşe vermedim de azarnazar veriyorum hepsi çok gelip kusmasın diye