mommy_0920 Normal doğum yaptım dikişlerim tamamıyla düşmedi bugün 37. Gün kalın dikiş diyorlarmış sanırsam elimle dokunduğunda vajinamin kenar kısmında bir ağrı oluyor düşmesi için neler kullandınız
tugce7934 mommy_0920 kremlerini düzenli kullan doktor antibiyotik verdiyse onu atmayı unutma çünkü çok etkisi var. benimde çok geç düştü 30 günde falan bı kaç güne düşer ❤️
LeyliNil Ben hiç anlamadım düşüp düşmediğini ama gazlı bezle kantoron kullandım etkisini gördüm hızlı iyileşti
mommy_0920 LeyliNil fazla bir dikiş yok 5 tane dışarda 2 tane içerde ama eşim bakıyor rengi sararmış ipin ama hala düşmedi tam anlamıyla dışa doğru olan kısım düşmüş içe giden yerde hala var ve elleyince ağrıyor
LeyliNil mommy_0920 sarı kantoron diyorlar kırmızı oluyor rengi rica ederim bide yumuşatıyor bölgeyi hasta bezi taktığımda flan çok rahatlattı
mommy_0920 LeyliNil sadece ilk iki gün ağrı yaşadım oda kalçam morardığı için ağrım yok ama dikiş düşmedi kırkımız çıkacak 😂😂😂
LeyliNil mommy_0920 ama bende görmedim düşüp düşmediğini anlamadım bile kırk kontrolüne gidince Belli olur
Sukran07_ Bende 44 gün oldu doğum yapalı hala dikişim düşmedi 1-2 tane falan kaldı ne zaman düşer die merak etmiyor değilim hala kaşığımda ve vajinamda ağrılar oluyor ve 2 kere dikildi sezeryandan farkım kalmadı
tugce7934 mommy_0920 antibiyotigi kullan mutlaka iltihap kaparsa bu sefer daha uzun sürermis dikişin düşmesi bana ebe söylemişti sonuçta kesi yapıldı oraya temiz ve kuru tut her gece kremini sürüp uyu hemen düşer dikiş
mommy_0920 tugce7934 dediğin doğru çıktı bebeğim ben baticon sürdüm sadece annem öyle dedi çabuk düşer dedi ama malesef iltihap ta kapmıştı neyseki müdahale edebildim 4 gündür kullanıyorum kapandı büyüklerin sözü bir yere kadarmış