Cndntnr Doktorlar arasında bile birlik yokki. Benim doktorum sağlıklı gebelikse her ay tutulabilir diyor, öbürü ilk ve son aylar tutmayın diyor, beriki hiç tutmayın diyor 😂 Tıpta bile tek bir doğru yok malesef. Ben 4. ayımdaydım 1 hafta hariç tutmuştum çok şükür bebeğimin şimdi gelişimi önde bile 🤲🏻 ama sizin için bir tavsiyede bulunamam açıkçası, dediğim gibi doktorlar bile farklı şeyler söylüyor 🤷🏻♀️