Bebeğim 5 aylık kabız değil anne sütü alıyor zaten sadece bende güzel besleniyorum ama kaka yapmıyor 12 14 günü buluyor ve fitille yaptırıyoruz sürekli tahliller temiz çıkıyor çok üzülüyorum napcağımı şaştım kaka arar olduk yeterki yapsın kendi kendine kilosu yerinde keyfi yerinde gazı çıkıyo masajlar zeytinyağlar neler yapıyorum sürekli kafama takıyorum acaba bişey varda anlamıyomuyuz diye buraya sık sık bu konuyla ilgili yazıyorum belki yeni gören oluyordur yaşayan varsa görsün yazsın diye neden olabilir bi sorunu mu var acaba