Bütün gün memeyi alip biraz emdikden sonra çekip bırakıyor durmadan bunu yapıyor sonra memeden alınca gazını çıkarınca ağlıyor tekrar memeye veriyorum aynı şeyleri tekrarlıyor . Gaz düşündüm ama çok aşırı bir gaz çıkmadi alttan, ama bağırsakları guruldadigini fark ettim. Bebeğim yeni 4. aya girdi, üç ayımız bitti .bu durumun sebebi sizce ne olabilir lütfen yardım edin 🙏🙏😊