Bol bol emzirin, gün ışığı almasına özen gösterin. Sarı bez falan sakın kullanmayın aksine hep beyaz tarz kullanın ki azcık sararınca gözünüze görünsün. Aman uyusun uyanınca emziririm demek yok zorla uyandırıp emzirmelisiniz. Normalde besleme arası 2-3 saat ama siz sarılık geçirmiş bir bebek annesi olarak 1.5-2 saatte bir emzirin lütfen 🙏