asena01 10 günlük bebeğim var uyurken hırıltılı ses geliyor horlama gibi neden olur acaba? Bilgisi olan var mı arkadaşlar ?
Nilayy03 asena01 yeni doğum yaptığımda bebeğimin de öyleydi hatta üşüttüm herhalde diye doktora götürdüm normalmiş 1 yaşına kadar arada olucak dedi doktoru
Bebegimm1 asena01 burnu tıkalıdır temizlemeniz gerekiyor ben 1 haftalıkken nerdeyse her gün temizlıyordm tek nefes aldıgı yer orası mutlaka açık olmalı
Mavis34 Mavis34 yeni doğan.bebeklerin burnunu hergun serum.fizyolokik sıkmak ve asporasyonla çekmek gerekir. Eğer tıkanıklık fazlaysa.bunu günde 4 kereye kadar yapabilirsin eczaneden satın alabilirsin bunları nasıl yapacağına dair videolar var internette
Nilayy03 asena01 içiniz rahat etmesi için götürün bence burun temizliği de önemli çünkü bebekler sadece burundan soluyorlar dedi doktor
Linabuse1002 asena01 hırıltı normal tabı herzaman yapmıyorsa sureklı her uyudugunda uyandugında hala hırıltısı varsa doktora danış mutlaka burnu doludur ama ara ara uykuda yapıyorsa normal canım benım bebeğim 2 aylık ara ara cıkarır sesı
Kimbu asena01 benim bebeğimde de 15 günlüklen başlamıştı, süt alerjisinden kaynaklıymış bizimki. Hırıltı dışında alerji belirtisi var mı? Ciltte kızarıklık, kakada mukus ya da kan, aşırı gaz sancısı gibi şeyler?