Kızlar bebeğim 2 yaşında gündüz 2 3 kere emiyor ek gıda olarak sabah kahvaltısı yapıyor meyve falan yiyor gün içinde bu şekilde oyalanıyor fakat gece olunca memede uyuyor ve gece çok sık uyanıp emmek istiyor artık kesmem lazım bende çok sıkıldım gece 3 4 kez kalkıp emzirmekten sizler nasıl kestiniz yada gece başka birler veriyor musunuz mama falan?