Kızlar başlıkta da belirttim bebeğim 5ay 16 günlük yaklaşık 2 haftadır sürünerek ilerliyo zaten ama bu iki üç gündür dizlerini kırıp emekleme pozisyonu almaya başladı ve çok hızlı hareket ediyo yani sürünerek bile bi noktadan diğer noktaya çok hızlı gidiyo bide kafası hep munzurlukta prize parmağını sokmaya çalışıyo falan sorum şu bu çocuk 1 2 yaşına geldiginde çok mu yaramaz olur yerinde oturmaz mi beş dakika yani bebeği böyle olup çok zorlanan var mı yada sonradan sakinledi diyen varmıdır ?? Biraz tırsıyorum açıkçası