Glsh54 Mrvak bana bu çayıda aldirmayin yaa 🙈 icim disim anne cayi oldu valla 😊 eger dediğiniz gibiyse bende alacam o caydan, meme reddi yasiyorum zor da olsa aliyo memeyi bari az az da olsa artarsa sagipta veririm
Mrvak Mantarsoteee17 bide benim sütüm zaten vardı ama bi yoğun bakım dönemimiz oldu o dönemde üzülünce azaldı o zaman içmiştim faydasını gördüm sütüm tekrar geldi
Mrvak Mantarsoteee17 ilk gün 4 fincan sonraki gün 3 sonra 2 fincan içtim şimdi günde 2 kere seklinde devam ediyorum