Merhaba arkadaşlar, kızım 15 ayını yeni bitirdi. Gündüzleri sadece ek gıda ile besleniyor uyuma vakti gelince uyumadan önce biraz mama içip öyle uyuyor onu içmeden pek uyumuyor gece de pek uyanmaz. Yani kısacası sadece bir kere mama veriyorum ama artık büyüdü kessem mi acaba diyorum 😞 bir yandan da zaten sadece 150 cc içiyor içsin diyorum çünkü her akşam güzelce yemek yemiyor bazen yemediği de oluyor içim rahat etmiyor öyle olunca. Benim bebeğim gibi bebeği olan anneler acaba siz ne yapıyorsunuz merak ediyorum eğer bıraktırdıysanız bunu nasıl bir yol izleyerek yaptınız paylaşırsanız sevinirim teşekkürler