Kuzeymom22 Bebeğim 10 aylık olmak üzere, bir kaç günümüz kaldı. Bende su içiremiyorum. Alıştırma bardağı vs. aldım ama içmiyor. Bu eczanede satılan çok minik alıştırma biberonları var ondan almıştık. Ona suyu koyuyorum, ağzına sıkıyorum. Oyun zannediyor, hevesleniyor. En azından boğazından az da olsa su geçmiş oluyor. Gün içinde ara ara böyle yapıyorum. Belki fikir olur sizede.