Ozgaytmr Kizlaar ise basladim sut sagiyorum ama cok az gelio.. napicam ne kadar zamanlarda sagiyirsunz ne kadar geliyor??
Nesli68 Ozgaytmr nasil sagiyosunuz is yerinde uygun ortam varmi bide sagdiginiz sutu nasil muhafaza ediyosunuz
Ftm_gl Ozgaytmr meraba bende bu ayın 31 de ise baslicam ama bebeğimi bırakmak çok zor geliyor siz alisabildiniz mi ? 😔
Deletedmom277 Ozgaytmr kaç saatte bir sağım yapıyorsunuz. Bir de bebeğiniz kaç aylık ben 3 saatte bir sağım yapardım ama o zamanlar 3.5 aylıktı. Belli zaman sağdım okulda. Sonra ek gıdaya geçti emzirme saatlerine yetiştim. 6-7 aylıkken sağım yapayım dedim ama eskisi kadar süt çıkmadı ama bebeğime yetiyordu. Belki sizinde o yüzden az geliyordur
Bilgehan Ozgaytmr bebeğim 7,5 aylık ve sütüm ise başladığımdan beri maalesef çok azaldı. Bebek ememedikce azalıyor. Bir de sadece bir kere sağım yapabiliyorum. 8 de emzirip cikiyorum. 1 gibi sagiyorum 90-100 CC civarı oluyor..
Nesli68 Nesli68 bu arada daha once hic sagim yapmadiysaniz baslarda az az gelir zamanla gogus sagilmaya alistikca artar ilk ay bende sagip veriyodum gogsumu tutamadigi icinduzelince biraktim
Ozgaytmr Nesli68 ofisimiz var orda sagiyorum musait oldukca. Buzdolablmz var orda tutuyorum sonra termos cantyla eve goturuyorm.. gunduzleri emmedigi icin azalicak diye cok korkuyorm.
Ozgaytmr Ftm_gl cok col zor aklin evde kafani ise veremiyorsun ama aliscaz :( eve gelincr surekli emmek istio hic ayrilmiyorz napalm :))
Ozgaytmr Deletedmom277 suan 6 aylik gunde sadece 2 kere sagil yapabldim dun ill sagimda 120cc cikti ikincide 100 cokto ama bugun biraz daha az cikti kesilecrk dyebkorkuyrm
kamer12 fırsatın varsa 3 saatte bir sağ , yemeğine ve su içmene dikkat et , lactamil günde 2 bardak içmeni öneririm sütünü arttıracaktır
Mdnyce Bende denetim sebebyle gecenlerde bi 5 gün işe gttim sbh 6 gbi emzirdm iş yerinde 9 gbi sağdım 1 de tekrar , 4 gbi tekrar sağdım buz dolabina kattm eve gelrkende buz akülüsyle getrdm .
Ozgaytmr Mdnyce bende 7 buckta emzirp cikiyorm 9bucuk 10 gbi bida sagiyorm sonra.bida 1bucuk gbi sagiyorm
Ftsary34 Ben de iki hafta sonra işe başlayacağım bebeğim 4 aylık olacak. Bırakıp gitmek çok zor olacak. Sütümün azalması en büyük korkum. Umarım sütten olmam
ASIR Ftsary34 işyerinde sagmaya çalışın. Bebeğinize de devam sütü verin. Eğer inek sütü alerjisi yoksa 5. Aydan sonra yoğurt filan verin. Ben öyle yapıyorum
Mervecom Ozgaytmr en iyi sağım süresi 5 saatte bir. Benım oglum emmedi ben 2.5 aydır sagarak verıyorum. Ilk zamanlar elimden düşmüyordu sağma makinesi.yanlış yaptığımı farkettim artık 4-5 saatte bir sağıyorum
Ozgaytmr Mervecom her yerdr 2 saatte ya da 3 saatte bir sagin alissin goguslerinz yaziyor.. azalamdimi oeki sutunuz
ozlemguzel ben sabah işe varınca öğle yemeğinde sonra birde işten çıkmadan hemen önce sağıyordum. sen yeni işe başladıysan stres yapmışsındır, ondan az geliyordur. su içmeyide ihmal etme
Ftm_gl Ozgaytmr başlamalı mıyım ? Çocuğun uyku düzeni falan mahvoldu çok huysuz ve huzursuz dış çıkardık duzelir mi daha mı beter oluruz
Deletedmom277 Ozgaytmr yok canım kesilmez mi bence gayet iyi çıkmış 6 ay olmanıza rağmen. Baştan beri sağım yapmadığınız için sağdığınız da o kadar çıkıyor. Ama bebeğiniz emdiğinde daha fazlasını içiyor
Mervecom Ozgaytmr hayır sadece oğlum süt cc sini arttırdığı için ona yetmiyor aslında hala aynı miktarda en başından beri sütüm.