Merhaba, 15 aylık kızım var çok iştahsız. Yani abartmıyorum gerçekten gün içini sadece emerek geçirse yok demez. Hazırladığım herşeyin çöpe gitmesinden çok sıkıldım ve üzülüyorum artık. 10.ayında kan vermiştik bütün değerleri normal çıkmıştı. Bu ürünü iştah açıcı olarak tanıtıyorlar, siz kullanıp faydasını gördünüz mü ya da bebeğinizin iştahını açan bir şey kullandıysanız yazabilir misiniz. Teşekkür ederim şimdiden