Kızlar merhaba 10 aylık bir kızım var, evden çalışıyorum bu aralar işletim çok yoğun olduğu için kızımla pek ilgilenemiyorum. Eşim yürüteç aldı ilk başlarda biraz oyalanıyordu işime yaramıştı fakat şimdi içine koyduğum an çığlık kıyamet. Sürekli kucak istiyor tepemden inmiyor ben bu çocuğu evde nasıl oyalarım hangi oyuncakları almam gerekiyor yardım edin. Performans düşüklüğü nedeniyle Ofise çağırmalarından korkuyorum, çağırırlarsa gidemem işi bırakmak zorunda kalırım