Elisa34 14,5 aylık olduk ama gece saat başı uyanıyo artık çok yoruldum uykusuzluktan kesmeyi düşünüyorum gece düzelme olur mu ?
BelaCivciv Elisa34 1 yaşında kestim. Bu ara dişleri çıktığı için bir kere falan uyanıyor ama onun dışında uyanmıyor
Gktggelis Elisa34 benimde 14 aylık ama saat başı asla uyanmıyo gece yatarken besliyorum mama yada çorba taztı şeyler onunla 6-7 deliksiz uyuyo sonra baktım sağa sola çok dönüyo acıktığını hissedip ben kalkıp veriyorum
Umutveannesi Elisa34 11 ay 23 günlük ben şanslıyım herhalde yaklaşık 10 gündür gece beslenmesi için kalkmıyor. Kalksaydı da tam 1 yaşında kesmeyi düşünüyordum
Elisa34 BelaCivciv kızımda bu ara azı dişi çıkarıyor ağlayarak uyanıyo tekrar uykuya geçirmek baya zamanımı alıyor artık bunaldım
Elisa34 Gktggelis ne güzel maşallah ne kadar şanslısınız her bebek farklı demeli çorba vs mama uyku öncesi herseyi yedirdim her türlü kalkıyor
hunilimomm Saafie kız nasıl kestin uyanmadı mi hiç acikmadi mi benim kız da 7 ay 17 günlük şuan iki gündür saat başı kalkıyor emmiyor sütüm de az
EzgiG Saafie nasılll 8 aylığız memeyle bütünleşti resmen gerçi diş dönemindeyiz ama ben hep böyle devam edecek diye düşünüyorum 😓
Dogacelik Elisa34 biz de hiç uyumuyorduk. O kadar sık uyanıyordum ki saat başı bile değil. Tükendim artık sabah kahvaltı da etmiyordu. Bu yüzden 16da tamamen kestim. 3-4 gece ağladı. Ama zaten ağlıyordu ve geceler zordu benim için. O yüzden kararlı davrandım. Uykuları çok uzadı. 17. Ayda da memeyi tamamen bıraktı kendiliğinden. Çok tavsiye ederim kesmenizi. Şimdiki aklım olsa en gec 12. Ayda bitirirdim.
Derinnn0 hunilimomm bende merak ettim evet nasıl kestiniz? Benim bebeğimde 11 aylik önceden geceleri 2 kere ancak kalkardı emmeye şimdi saat başı kalkıyor hatta hiç kopmak istemiyor boş boş emiyor resmen
Saafie Sema04242 Zeyneppppduygu Bebek hunilimomm 3,4 gün uyandı ağladı tabi ama ben emzik verip sakinleştirmeye çalıştım. Emziğin yeterli olmadığı durumda onu sakinleştiren ninnisi vardı onu açıp, kucağıma alıyordum sakinleşiyordu.. Bir kaç gün sabrettiniz mi ondan sonrası çok rahat ☺️🌸
BelaCivciv Elisa34 Diş çıkıyorken sıkıntı oluyor ağrı sızıdan uyanıyorlar daha çok, ben damla sürüyorum dişlerine uyanınxa öyle tekrar uyutuyorum. Gece beslenmesine de ihtiyacı yok aslına bakarsanız belli bir aydan sonra, en geç 1 yaşında kesilmesi öneriliyor.
Momofleos 2-2 buçuk aylık falandı kestiğimizde en son gece 11-12 gibi verirdim sabah 6 ya kadar yemek için ağlamazdı
Gozanca Momofleos bende 3 aylikken kestim yatmadan once yediriyorum sabah 7.3 felan uyanir bazen cok huysuz olur ozaman veriyorum.
Momofleos My123 yanlış hatırlamıyorsam kendi istememişti yani hiç uykusundan açlık ağlama krizi için uyanmamıştı 😄 Uyandığında da hemen mama vermiyordum mesela tekrar uykuya geçmesi için çabalıyordum ☺️
Svmprl My123 kendiliğinden bıraktı ama emerek uykuya geciyor sanırsam gece stoğu yapıyor 😂 belkide bu yüzdendir genelde de kendisi yaka inemdir
Maviim Elisa34 Bizim ki uyanmıyor gece 8-10 saat kesintisiz uyuyor, yani mesela gece 11 de uyuyor bir daha sabah 8 de uyanıyor mama içiriyorum sonra tekrar geri uyuyor 10 a kadar, 8 aylık bu arada
Elisa34 Maviim maşallah nazar değmesin ne güzel yaşını geçti düzelir dıye bekledikçe uykuları daha beter oldu
almilabuss Elisa34 yani buna kesmek denir mi bilemedim ama son emdiği saatten 4saat sonra uyanıyordu şimdi 5-6 saat sonra uyanıyor
Elisa34 almilabuss 4 saat olsa öper başıma koyarım en fazla kesintisiz uyuduğu 2 saat iki gecedir abartısız saat başı kalktı