Bebeğim doğduğu günden beri hep meme almak istemedi ilk iki ay zorla verdim sonra biberona alıştığı için memeyi gece alıyor gündüz tamamen bıraktı. Memeye gelince çığlık kıyamet kopuyor. Sütümü makine ile sağarak veriyorum. Ama artık hem az gelmeye başladı hemde canım çok yanıyor sağarken. Tekrar memeye döner mi sizce bu durumda olup tekrar memeye dönen bebek var mı acaba ? Çok yoruldum…