Biz yeni olduk..6 gün oldu aşıyı olalı
Rota ve Menenjit birlikte 3 aşı oldu
2 gün boyunca hep ateşliydi. İlk gün 4-5 saatte bir calpol verdim. İkinci gün sabah akşam verdim
Ateş halsizlik yaptı, ve ciddi oranda iştahsızlık oldu bizde.. doğduğundan beri mama takviyeli gidiyorduk.
5 gündür tam olarak emmiyor, ve mama yediremiyorum
Doktorumuz normal dedi , olabiliyormuş böyle
Su ver dedi, bugün daha iyiyiz 🙏
Dilerim sizlerde kolay atatırsınız