Oğlum 40 günlük oldu göğsümün biri mastit oldu doktor tedavi bitene kadar onu emzirme dedi tek göğüsle de doymaz diye mama veriyorum ama hemen geri kusuyor ağlıyor annem tutturdu su vercem çocuğa mama susatıyor diyor Allah aşkına su verilir mi ben vermek istemiyorum ama anneme laf dinletemiyorum