Maşallah 🧿 atopik dermerit yani egzama gibi bişey benim oğlumda çok oluyodu bu aylarda korkulacak bişey değil bepanthol sensiderm kullandık sabah akşam sürüyordum faydası var kortizon falan içermiyor içinde zaten sürebilirsiniz yinede bi doktoruna gösterin tabi