Annelerim sizlere bir sorum olacak.Kızım 8 buçuk aylık.5 aylıkken yürütece koymuştum 7 aya kadar her gün biraz biraz koydum sonra fark ettim ki sürekli parmak ucuna basıyor koymamaya karar verdim son koyduğum gün yurutecden yüz üstü düşünce tamamen ortadan kaldırdık.Simdi kızımi ellerinden tutup yürüttüğümuzde veya ayaklarının üstünde durmasına yardımcı olduğumuz zaman sadece parmak üstüne basıyor hiç tabana bastığını görmedim elimizden geleni yapıyoruz ama yok sadece parmak ucu basiyor.Bunun yürüteç yüzünden oldugunu düşünüyorum ve bu geçici mi kalıcı mı fikirlerinize ihtiyacım var bu konuyu çok kafama taktım yürütece koyduğuma çok pismanim 🥺🥺🥺