Zeynep16 aynı durumu ben de yaşadım, sağlık ocagindaki ebe yanlış emzirmeden kaynaklandığını söyledi. Bebeğini kucağına aldığında kendin eğilme, sen onu göğsüne bastır ve yan pozisyonda durmasını sağla . Karni karnına değsin. Böylelikle o da daha rahat emer . Sonra elini c şeklinde yaparak -4 parmağın altta kalacak sekilde emzir . Bebeğinin ağzına memeni verirken yukarıdan aşağıya doğru ver üst dudağından içeriye doğru sok. Ve o kahverengi kısmı tamamen almasını bekleme bebeğinin ağzı daha küçük alamaz. Sadece göğsünü çenesine de değecek şekilde daya. Hiç boşluk kalmasın ağzında, kalırsa hem gaz yapar hem de göğsün acır . Ben bunları denedim ve 3 gün sonra geçti ve bir daha hiç acı hissetmedim . Şimdi bir avuç pirinci suda haşla lapa yap ve ılık bir şekilde göğsüne koy. Herşeyi denedim ve birtek bu ıi geldi ;) kolay gelsin bol ve acısız emzirmeler:)