Merhaba güzel anneler♥️ aranızda eminim ki benim sorunumu çözecek birileri vardır.. yaklaşık 2 hafta önce bir yucca (yuka) çiçeği Hediye edildi bana. Aslında geldiğinde durumu baya iyiydi ama şuan aynı şeyi söyleyemem.. yaprakları böyle kurudu ilginç bi hal aldı. Çürüyüp giderse çok üzülürüm 🥺🥺🥺 fotoğraf yükleyeceğim. Anlayanlar fikri olanlar lütfen yazsın ♥️🙏🏻🙏🏻🙏🏻