Minikannesi9 1 yaşında yapılan KKK aşısına, göç alan bölgelerde ilave doz olarak 9. Ayda kızamık aşısı yapmaya başlamışlar. Mecburi değil bildiğim kadarıyla ama yapıldığında çocuğu kızamığa karşı daha erken korumaya başlıyor. Bizim yumurta alerji şüphemiz vardı diye ve de dışarıyla başka çocuklarla veya insanlarla fazla temasımız olmuyordu diye 9. Ayda yaptırmadık, 1 yaşında yaptırdık. Ama şimdiki zamana denk gelseydi yaptırırdım çünkü duyduğum kadarıyla kızamık vakaları görülüyormuş. Doktorunuza danışın isterseniz o da size fikir verir.