Fatiss Selam arkadaşlar oğlum nerdeyse bir ay olacak şuan 17 aylık çok içine kapanık bir ortama girdiğimiz zaman yanımdan ayrılmak istemiyor adapte olma süreci baya uzun ben ve ya babası uzaklaşınca ağlıyor bu normal mi yada nasıl aşabiliriz bi öneriniz varmı
Yorumcu1anne Fatiss Bol bol insan içine çıkararak oyun gruplarına giderek yaşıtlarıyla zaman geçirmesini sağlayarak tabi yaş olarakta büyüdükçe açılır daha küçük
Yorumcu1anne Fatiss park olur her gün dışarda vakit geçirmek bile etkiler. Arkadaş ortamınız varsa (çocuklu ) eve misafir davet edin sık sık siz onlara gidin
Momofleos Tek yolu sosyalleşmek, ne kadar çok insan içine girer akranlarıyla vs iletişimde olursa o kadar rahat aşarsınız bu durumu. Mümkün oldukça parka yada oyun gruplarına götürmeye çalışın insanlarla kontakta olmasını sağlayın.