Sevvalparslan 4,5 ayşık bebeğim erken bir diş çıkarma dönemine girdik bir dişi alttan patlak berdi geliyor ama kaşıntısı çok sanırım bayağı huysuzlaştı doktorumuz tetagil diş tozu verdi varmı kullananlarınız yada farklı çözümleriniz?
Damlasu23 Sevvalparslan kızım 4 aylıkken kullandık biz faydasını göremedik zaten dişin çıkması 9 ayı buluyo
kelebek_17 Sevvalparslan ben yeni başladım tetagil kullanmaya. 4. dişi çıkarırken kullandım, bence hiçbir faydası olmadı ama kullanan arkadaşlarım çok memnundu.
Elftezcan Sevvalparslan bende 2 haftadır kullanıyorum 6,5 aylık bebeğime salyasını baya kesiyor bir süre kaşınmıyor uyku öncesi veriyorum rahatlıyor sanırım uykuya dalması rahat oluyor.
Berilsmom13 Sevvalparslan 17 aylığız kullanıyoruz mesela kızım şuan iki tane diş patlatıyor geceleri ağlayarak uyanıyor diye iki üç gündür gece yatmadan veriyorum
Kubrailkan Diş patlama döneminde veriyorum rahatlatiyor tabi kısa süreli ama kızım bile biliyor artık görünce ağzını açıyor 🙈🙈🥰