Omeraaafmom Arkadaşlar bu otizm doğuştan gelen bir şey değil miydi şimdi bir vakfın annelerle olan röportajini izliyorum kadın 3 yaşına kadar göz iletişim konusma hersey varken bir anda içine kapandı demiş ve otizm tanısı almış. Bir başka psikoloğu kanalında da en acı verense 18 aya kadar her şeyi normal olup bir anda otistik davranışlar sergilenmeye başlaması var olan göz temasının bir anda kesilmesi aileleri büyük yıkıma uğruyor demiş. Hani bu iş doğuştan olurdu 18 aya kadar konuşan gülen göz teması kuran bebek 18 ayında nasıl bir anda hepsini bırakabilir
Ikicocukbiranne Omeraaafmom yeni fark ediyorlar canım otizm gerçekten de doğuştan hatta genetik. Sonradan olan uyaran eksikliği dediğimiz, onun çevresel sebepleri var ekran, iletişimsizlik, ihmal, sevgi eksikliği vs.
Ebrushkaa Omeraaafmom bununla alakalı çok kafa yordum ben otizm anne karninda oluşan bir durum.istanbulda hatta Cam sahura hastanesinde bir doktor ciddi bir beslenme ile otizmi ortadan kaldırıyormus çünkü otizmli bireylerin kanında metalmiydi tam hatırlayamadım çok fazla çıkıyormuş.instagramda @hastalanmayancocuk sayfası var oraya yazarsanız doktorun ismini söyler paylasmisti ben unuttum.ciddi bir şekilde beslenmeyle sorun ortadan kalkiyormus ben çok inanamadım ama bir annenin mesajını paylaştı.o doktora gidip tedavi gören cocugu gayet iyi olmuş.
anorganikanneeee Omeraaafmom benim de bu durum kafamı çok karıştırıyor. Özellikle bu durumu 18 aylıkken yapılan aşıdan sonra oldu diyen çok aile var. Tabi çok fazla ekran, aile içi iletişimsizlik, ilgi ve sevgi eksikliği de otizimi arttıran sebebler
minderbob Omeraaafmom evt doğuştan gelen bi rahatsızlık. Ama düzeyleri var hafif orta ağır diye. Kimi çok zeki oluyo kimi orta zekada kimi de düşük zekada. Hafif olanı aileler geç farkediyor ama ağır olanlar erken teşhis edilebiliyor. Asperger sendromu var otizmden farklı 2 yaşından sonra çocuk gerilemeye başlıyor. Ama bunu aileler mutlaka farkeder 3 yaştaki çocuk bir anda otistik olmaz.Aileler bazen inkar yoluna gidiyor farkında olmadan görmezden geliyor. Üstünü örtüyor. Ama bu doğuştan geldiği gerçeğini değiştirmez illa bi yerde patlak veriyor.
[silindi] Ebrushkaa o dediğiniz beslenme şeklini uygulayan insanlar var çevremde hem de çok ciddi bi şekilde ama pek bi faydası yok. Otizm zaten ortadan kalkamaz öyle bir şey imkansız yapılan diyet ile algıları açılıyor o diyetleri biz de yapsak zihnimiz parlar öyle söyleyeyim