Merhaba hanımlar,
Bebeğim 5.5 aylık ek gıdaya geçebileceğimizi öğrendik. Önce yoğurt ile başlayacağız. 1. Gun 3-4 kaşık, 2.gün 5-6 kaşık, 3. Gun çeyrek bebek kavanozu dedi doktor. 5 gün sonra patatese geçeceğiz yine aynı şekilde ilerleyeceğiz. Benim sormak istediğim şey şu, patatese geçince yoğurdu bırakma dedi doktor. Yani patatesin 3. Gunununden sonra çeyrek kavanoz yoğurt çeyrek kavanoz patates mi yiyecek? Toplamda yarım kavanoz yani? Bir de patatesi nasıl yapıyorsunuz, zeytinyağı koyuyor musunuz?