Elif-meva merhaba bizimde ayni yaklasik 20 aydir yaşıyoruz oğlum 3 yaşında ateş atağında prednol ilaç aliyor ve o şekilde atağı atlatiyoruz ates düşmüyor dediğin gibi en son hastane ve serum ile bitiyor sürecimiz parol falan asla ise yaramıyor fitil ile desteklesekte 38 de takılı kalıyor aşırı zor bir süreç, kolsişin tedavisini doktorunuz hemen mi başlattı