Cansu-- 3 ay 5 günlük bebeğim var hiç durmuyor sürekli ağlıyor özellikle uykusu gelince hi durmuyor sizde de böyle oldu mu? Sanırım atak döneminde siz neler yaşadınız yada yaşıyorsunuz ?
Nazendehanim gi95 geçenlerde bir yerde denk geldim, aşırı ağlama ,uyku duzensizligi,sürekli kucak ,bazılarında iştahsızlık olabiliyormuş 3 ay 9 günlük 3. Aya girdiğimiz gibi hepsini yaşadık şu an bir tık daha iyi diyebilirim