Merve_29_41 Kızlar bebegım idrar yolu enf oldu doktor böbrek Ult çekti 5.5 mm büyüme varmış sol bobregınde takıp edilecekmiş 3 ayda bir bu durumu yaşayan var mı ?
_kizimveannesi29 Merve_29_41 canım benim kızımın ki ta anne karnında iken belli olmuştu. En son 3 ay önce 6 çıkmıştı 2 hafta önce falan tekrar baktırdım ve küçülmeye başlamış. Doktorumuz çoğunlukla geçici olduğunu söyledi. Nadiren kaliyomus bu durum
Sevdakaya _kizimveannesi29 ne kadar bi küçülme var sizde. Benim oğlumun tem böbreğinde küçülme var özel dmsa testine girdik doğuştan dediler
Merve_29_41 _kizimveannesi29 detaylı da cektırdım normaldi boyutları bi sıkıntı yoktu . Bugün öğrendik inşallah bizimki de küçülür sizin adınıza çok sevindim darısı bize . Sizinki kaç mm di?
_kizimveannesi29 Sevdakaya canım böbrek büyümesi küçülmeye başlamış yani saglik sorunu değil yani normale dönüyor
_kizimveannesi29 Merve_29_41 6mm idi sınır 4müş. Çok sukur çok sağ olun darısı size inşallah. İçinizi ferah tutun bende çok korkmuştum ama çok sık rastlanan bir durummus. Rabbim sifanizi versin inşallah 🤎