Çok karısık. Kızım 30aylık. Uzun zamandır saçlarını taramamıza izin vermiyor. Dolayısıyla saçları çok karıştı. Uni baby saç açıcı sprey kullandık faydası olmadı. Kurutma asamasında 4parmagımla tarak gibi yapıyorum biraz açılyr ama asla tam değil kafası karmakarısık . Yumak gibi bunu nasıl çözerim? Şampuan dalin kullanıyorduk.