Bebeğim 3 aylık Ocak’da doğdu daha hiç iki katlı giydirmedim. Dışarı çıkarken bile en son onu giydiriyorum yoksa kıyamet koparıyor. Beresini apartmanın içinde takıyorum öyle söyleyeyim :) atlet üzerine ya normal ince tulumlardan ya da alt üst takım giydiriyorum. Ayaklarına da corap o kadar. Evimizin sıcaklığı da 22-24 arası oluyor. Geceleri üst kat biraz daha soğuk olduğu için ince tulumunun üzerine 1,5 togluk uyku tulumu giydiriyorum üst katta sıcaksa direkt atlet üzerine uyku tulumu giydiriyorum. Üstünü açıyor çünkü Her akşam da mutlaka duş aldırıyoruz. Sonrasında uyuyor.