Bebeğimin son zamanlarda salyası çok arttı ve tuttuğu herşeyi bi hışımla ağzına sokuyor. İki gündür de sürekli ağlıyor. İlk bebeğim tek başımayım ve ne yapıcam bilmiyorum. Diş mi çıkarıyor neden bu kadar çok ağlıyor? Diş çıkaran bebek ağlar mı? Ne olur yardımcı olun bana. Bebeğim beş bucuk aylık