Meleklerim1628 Anneler 7.5 aylık kızım bir kaç gündür beşiğin kenarından tutup kalkıyor sonra oturmak istemiyor ya yere basacak örümcek de çok fazla durmuyor beni hep ayakta tut diyor emekleden mi yürüyecek acaba 7 aylık anneler sizde durumlar nasıl
kezban_keles34 Lavinyaa1 benimde oğlum öyle ayağa kalkmaya çalışıyor kalktığını görünce aferin oğluma diyip alkış yapıyorum seviniyor bı daha bı daha kalkmaya çalışıyor ve tek başına kalkmak hoşuna gidiyor biz uzanınca falan hep bizden tutunup ayağa kalkıyor bı kaç saniye durup düşüyor geri