Merhabalar anneler, bebeğim iki gün sonra 1 yaşında ve neredeyse 5 aylıktan beridir gece beslenmesi yoktur hiç uyanmaz, ama gece geç yatar, sabah erken uyanırdı, şimdi erken uyanmayı da bıraktı mesela akşam 10 buçuk da yattı sabah 10 a doğru kalktı bu süre boyunca aç tı yani, vicdan azabı da çekiyorum uyku arasında sütünü vermeli miyim sizce, babam bugün söyledi zaten, sen oruç tutuyorsun diye bu çocuk da oruç tutacak değilya dedi😅😅😅, velhasıl nasıl yapayım gece uyku arasında karnını doyursam mı yaa, ama aç olsa uyanır biliyorum belki de acıkmıyo ki o saate kadar uyuyo dimi🤔