Merhaba kizlar bebegim dogdugunda prima ve sleepy almstim ama prima cok buyuk geldigi icin sleepyle basladim. Bugun 24 gunluk oldu ve bezleri bitince primaya gectim. Asiri pisik yapti. Ayni anda islak mendili de bitmisti. Ikisinden briisi yapti ama bi tanidigim bebegine primanin psik yaptgini soyledi. Hangisini degistreyim bilemedim. Boyle bir tecrubesi olan var mi ? Primanin bebegine iyi gelmeyn tecrubesi olan var mi? Bir de ne kullanabilirim acaba pisik icin