Ogulveannesi kubraztrk dikkat edin ameliyat oldunuz nede olsa kendinizi yormayın ağır kaldırmayın çok eğilip uzanmayın benim 4ay oldu sezeryan olaLı bunları daha yeni yapıyorum sizde dikkat edin 😊
Nazyavuzalp Esralper bnmde 30gün oldu dediğiniz gibi hala devam ediyor dört gözle bitmesini brklıyorum
CemreKerem kubraztrk ben normal yaptım kuzum nasıl atılıyor bilmiyorum o yüzden ne desem yalan olur tek bildiğim basit bir islemmis korkma ❤