Kızlar ben hemşireyim eşim yazılımcı bayadır istanbulun kalabalığından bunaldık ilk önce küçük bi şehre yerleşmeyi düşündük ama sonra almanyaya gitme fikri daha cazip geldi bebegimiz icinde daha iyi olacagını düsünüyoruz fikirlerinizi bana yazarsanız cok mutlu olurum siz olsanız nasıl bir yol izlersiniz 🙏