Bu konu hakkında bilgisi olan var mi ?
Bebeğim doğduğunda ağlarken küçük dili olmadığını fark ettim hastanede sordum yarık damak dediler. Ama ileri seviye değil (Sadece küçük dili yok). Antalya Akdeniz tıp fakültesine götürdük dediler 8 buçuk aylıkken getir ameliyat günü vericez. Şimdi gittik ameliyat için gün bekliyoruz ama çok korkuyorum. Tamam çok şükür ileri seviye yarık damak değil bazı çocukların burnuna kadar yarık oluyor. Bizimkisi sadece küçük dili olmadığı haliyle kalmış. Bu durumu yaşayan var mi çok korkuyorum iki gün yoğun bakımda kalacakmış ben bebeğimle 2 saat bile ayrı kalmadım. Allah rızası için beni bilen bilgilendirsin neler yaşadınız nasıl ilerledi süreç ???? 😢😢😢😢