Herkese merhaba bebeğim 2 aylık oldu ama 1 kaç gündür akşamları yani bu saatlerde uykusu olduğu halde uyumuyo direniyo.. Huysuzluk yapmadan sessizce yatağında yatıyo ama uyumadığı için üzülüyorum masum masum yatınca kendimi yavrumu yatağına bıakıp kendim keyif yapıyomuş gibi hissediyorum. Sizin nebeklerde de böyle durum oldumu