Vintagemom Merhaba güzel annelerimmm. 8 hafta 4 günlüğüz atak haftasını yaşıyoruz sanırım gün boyu ağlamalı geçti. Emiyor sürekli sonra kusuyor uyumak istiyor ama uyuyamıyor. Siz neler yaptınız nasıl atlattınız?