Bebeğim 8 aylık apse olduğunu öğrendik . Akıttı doktor orayı kesip dün tekrar doldu ora gittik doktor dedi tekrar ederse tıppa gidersiniz ama ne tür bir operasyon olur bilemem dedi bizim apse herkeste olduğu gibi bi kaç günde patlamadı sertlik şişlik 4 aydır var doktorlar anlayana kadar çok gezdim apse çıktı içinden biraz derinden çıktı doktor dediği bu kadar apse beklemesi orda ilginç normalde uç verir patlar anlamadım dedi