Kızım 10 aylık ve hem meme hem mama hem de ek gıda olarak ilerliyoruz. Artık kendi kendine uyumasını istiyorum. Normalde memede veya ayakta sallayarak uyur ama artık gece çok kalkıyor emmeye ve ben cidden yoruldum. Bu durumda hem emzirip hemde uyku eğitimi veren anneler lütfen nasıl yaptığınızı anlatır mısınız çok rica ediyorum 🙏